středa 1. června 2011

Strings

                          ...jsem koupil kvůli tobě...
   Dneska ráno jsem se probudila, a měla jsem hroznou chuť si zahrát nějakou písničku. Ale bylo teprve půl deváté, a  hrát takhle "brzy" na klavír (i když je všední den), no neodvážila jsem se. Najednou jsem uviděla v koutě mého pokoje opřený zaprášený obal od kytary.  A v tu chvíli mě to trklo. Šla jsem k němu, a vytáhla z něj asi po roce mojí novou kytaru. Mám jí sice druhým rokem, ale chudinku jí vytáhnu většinou jen o prázdninách, když jsem někde, kde není klavír. Tak jsem začala hrát. A po chvíli jsem zjistila, jako moc je znát, že jsem hraní zanedbávala. Bříška prstů mě bolela a i ty akordy šly hrát tak nějak více ztěžka.
   Přešla jsem k vybrnkávání a i tam jsem toho strašně moc      zapomněla. No asi je to pro mě i určitou motivací začít hrát více. A to jsem  si myslela, jak krásně to samo půjde. Nepůjde. Za každým hraním je spoustu dřiny, a to co se poctivě během léta naučím, přes rok lajdáctví zase zmizí...
Těším se na léto, na partu lidí, písničky, kytary, přírodu, parky a prostě tu skvělou atmosféru doprovázenou zvukem strun!!!


                                      

6 komentářů:

Misha řekl(a)...

Jé, Kami, úplně Tě chápu. Já taky na kytaru hraju jenom na táboře :) a mi-lu-ju to!!!! :) přes rok hrát nemůžu. Nemáme benevolentní sousedy :,( děkuju za písničku!

Vivi řekl(a)...

Moc ráda poslouchám hru na kytaru. Mamka má asi 50 let starou kytaru a dvoje stařičký housle, mám k nim až posvátný vztah ;-). Není nic hezčího, než hraní a zpívání u ohně za teplého letního večera, který plynule přejde až do 3 hodin ráno ;-). Prima den přeje Vivi

Kami řekl(a)...

Misha: Není zač!:-* No naštěstí naši sousedi jsou hodně tolerantní. Jinak bych asi také měla smůlu. Ještě že už se léto blíží! ;)

Vivi: Úplně vím, o čem mluvíš! A ta kytara a ty housle?! To musí být krása! Mám slabost pro housle. Přeji také pěkný den! :)

Bodka řekl(a)...

aj ja sa vééľli,ale vééľlmi teším na leto! :)

miriam řekl(a)...

Kami, krásně to tu zvelebuješ! pokaždý když sem přijdu, je tu něco nějak jinak a nově - a čím dál tím lepší! :)

Kami řekl(a)...

No tak to děkuju.;) Jsem ráda, že se ti tu líbí. Jsem teď nemocná, tak si se vzhledem trošku hraju! ;)

Děkuji za respektování autorství!