pátek 3. června 2011

Baking

           A dokonce všechny! 

13 komentářů:

Ifčulka řekl(a)...

Kami to jsou nové formičky ne?:-) vypadá to skvěle

Kami řekl(a)...

Máme je půjčené na ozkoušení od Jiřinky, tak jsem je hned ozkoušela! ;)

Vivi řekl(a)...

No toto! Takové bábovky pro trpaslíčky, to jsem ještě neviděla. Samozřejmě nafoceno tak moc lákavě, že jsem se rozběhla do našeho Mlsného košíčku, ale nebyla jsem spokojená - nějaká hořká čokoláda, zdravé tyčinky, sladký špaldový chlebíček, fíky...hrůza! A já mám teď takovou chuť aspoň na malimalimalilinkatou bábovičku! Zítra frčím na nákup, pořádně zásobím Mlsný košíček (čokoládama a lineckýma koláčkama) a bábovku? Tu upeču ;). S radostí jsem se tu dneska už poněkolikáté pokochala. Pa, Vivi

Anazuz řekl(a)...

bože, vyzerajú totálne lákavo!

Anonymní řekl(a)...

nebudu ti lhát, nefotila jsem to já :) mám to z apetitonline.cz, recept jsem ale neobšlehla, napsala jsem ho tak, jak jsem ho dneska měla naservírovaný k večeři :) fotit mi moc ale nejde, občas proto vyhledám ilustraci jinde, odkazy na ony stránky mám v menu, takže zdroje fotek do článků nepíšu :)
když u mě uvidíš lehce ametérsky fyfocenou fotku, tak to je moje tvorba :D musím to časem vyladit, jen jsem ještě nepřišla na to, jak s foťákem zacházet tak aby fotky vypadaly dobře .. jako třeba tady ta tvoje. kde je rozmazané pozadí v dáli, ostré to je z blízka. jak to mám udělat, to mi je záhadou .. :)

Anonymní řekl(a)...

ani nevím, jak se to nastavuje, či jestli to vůbec na našem foťáku jde. není nijak vymakaný, žádná zrcadlovka, jen takový na běžné focení :) zkusím zpracvoat přítele, aby se v tom pohrabal a zjistil, co se s tím dá dělat.
děkuju za radu :)

Teri řekl(a)...

mňam!! ty formičky jsou užasný a máš to nádherně nafocený!!! a vůbec...ach ;-)

INA T. řekl(a)...

wau..krásné fotky..moc se mi líbí tvůj blog.-.budu se sem určitě vracet:) Follow:)

http://ina-tina.blogspot.com/

Becca řekl(a)...

ake krasne minibabovky :) my doma robime len klasicku velku a male muffiny. krasne si to nafotila, fakt velmi pekne :)

miriam řekl(a)...

dala bych si! skvělý fotky:)

Kami řekl(a)...

Teda takových krásný pochval! :) Děkuju Vám! :) Byly moc dobré, bábovičky! ;)

Suees řekl(a)...

Ty jsou roztomilé:-) Taky jsem dneska pekla..:-) Děkuju a děkujeme:-))

Anonymní řekl(a)...

tak ti držím palce, ať ti zdravé jídelníčky vychází dle tvých představ :)
já zrovna zobu španělské mega borůvky, které mi přítel koupil :)

Děkuji za respektování autorství!