úterý 7. června 2011

Me

No a je to tady. Čekala jsem, kdy to jen přijde a ono to přišlo. Týden, kdy jsem v plném kole, nemám kdy se zastavit a doháním všechno, co jsem minulé dny nalenivěla. Ale přeci jen jsem dneska alespoň v rámci školy absolvovala výstavu v Rudolfinu :                         Já, bezesporu

Výstava je celkem zajímavá. Zaměřuje se na reflexi a proměny vnímání v současném umění. Taky se v širokém záběru pokouší shrnout a propojit řadu prací, které vznikaly v nejrůznější době a místě, přitom ale komplexitou svého vyjádření mají zásadní význam pro interpretaci jejich tématu.

 Na výstavě můžete vidět různé malby, fotografie, ale i videa a tomografické snímky. Celkově musím říct, že se mi výstava celkem líbila. Byla tam spousta děl, které mě zaujaly a co se mi líbilo nejvíce, dostaly jsme na začátku velkou brožuru, která nám dělala průvodce celé výstavy. Velmi pěkně zpracovaná, místy vtipná a sami v ní můžete rozvíjet své já! :) Kdyby jste měli cestu kolem, určitě se zajděte podívat. Neměla jsem s sebou foťák, ale alespoň jsem vám vyfotila ten edukační program. Můj název: 
Sebestředná výstava! :D 

Žádné komentáře:

Děkuji za respektování autorství!