čtvrtek 2. června 2011

Not just for cooking!

Líbí se vám moje mašlička na krk i v uchu? Jestli jo, můžete se podívat dál, jak takovéhle šperky rychle a levně vyrobit! ;)

Budete potřebovat: Těstoviny ve tvaru mašliček, barvy (já použila temperové), bezbarvý lak (když nemáte stačí lak na nehty)
Komponenty třeba do ucha, nebo řetízek na krk.
Doba výroby cca 60 min
Vezmete si těstoviny a natřete si je jak se vám líbí. Já chtěla zkusit takovou krémovou hnědou, ale zjistila jsem, že nemám bílou, tak jsem udělala sytě hnědé a černé. Vždycky natřete jednu stranu a nechte důkladně zaschnout.

Až budou těstoviny z obou stran suché, to samé provedete s bezbarvým lakem. Aplikujete též na obě strany ( když máte jen jednu, stačí na jednu) A nechám opět velmi důkladně zaschnout.


Když zaschne lak, jsou mašličky krásně lesklé. Někdy až trochu moc, ale časem to vymizí a budou lesklé jenom pěkně.
Pak už si s nimi můžete dělat co chcete ;) Jediné co mi nešlo, je udělat do nich dírku, ale tak třeba to nějak vymyslíte, nebo stejně se dají dobře přivazovat za prostředek. A využití už je na vás.
Já jsem si udělala přívěsek a náušnice.
Jenom drobná rada - až budete lepit puzetu na mašličku, nalepte jí ne úplně do středu. Mašličky jsou poměrně velké. Ale třeba seženete menší! ;) A takhle vypadají mašličky na mě. Není to vůbec složité a vypadá to velmi pěkně. Ještě mě napadlo, že můžu přišít třeba dvě mašličky na nějakou tašku,nebo z nich udělat pěknou barevnou i třeba závěsnou dekoraci! A jak použijete mašličky vy? ;)




13 komentářů:

santé řekl(a)...

jó, těstoviny... Pěkné! Oblíbené hlavně když jsou po ruce děti :-) Mám barevný řetízek :-)
Ale pobavilo mě stejné triko, co mám zrovna na sobě :-D

Tereza řekl(a)...

jé to by mě nenapadlo :) koupila jsem si ted nástavce na náušnice tak to určitě vyzkouším :)

Veru řekl(a)...

Hned při první fotce mě napaldo, že by to mohly být těstoviny ;D! Super nápad, šperky z jídla. :o)

Suees řekl(a)...

Super nápad!

Janďuléna řekl(a)...

tak to je super :-) líbí se mi :-)

Vivi řekl(a)...

...Kami, bylo mi potěšením tě povzbudit a s radostí čtu, že se mé povzbuzující věty neminuly účinkem. Ještě jednou gratulacióne ;-) k dnešnímu úspěchu.
...Co se týče originálního doplňku z těstovin, tak už vím, co bude zítra k obědu. Pár mašlí dám do hrnce a pár na krk! Máš tolik inspirativních nápadů! Už se těším zase na příště ;-). Pa. Vivi

Veru řekl(a)...

Díky, Kami :)

Suees řekl(a)...

Určitě si ji přečti! Fakt je to dobré..:) A oproti filmu je tam spousta detailů..:-) No právě, proti nim obecně taky nejsem, ale je to celé dost špatně udělané..

Michaela řekl(a)...

cože! tak to je mazec! to by mě vůbec nenapadlo!:D asi taky vyzkouším:P a na pudřík udělám recenzi:)

Teri řekl(a)...

ty jo, Kamulko, to je uzasnej napad!! :-) seknou ti!!

Mia řekl(a)...

tak to by mě ani náhodou netrklo, skvělý nápad, vypadá to moc dobře!

Kami řekl(a)...

No tak to jsem moc ráda, že se vám nápad líbí! :) Určitě vyzkoušejte, vypadá to pěkně, a nikdo to nepozná, že je to z těstoviny. Teda až na vás! ;)

Silvie řekl(a)...

týjo!skvělý nápad!zkusím to :))

Děkuji za respektování autorství!