středa 4. května 2011

tones, sound and time


 PIANO

stačí se položit
stačí tužka pro notu
stačí letmý dotek pro zvuk
stačí poslouchat srdcem

        stačí projíždět pohledem
Stačí mít MOTIVACI!

Klavír je můj nejoblíbenější hudební nástroj, na který hraju už 10 let. A pořád mě to neomrzelo, právě naopak! Vybrat si to co se vám líbí a zahrát si to je něco tak úžasného. Strašně si u toho vždycky odpočinu. Občas mám teda hudební krizi, ale ta po chvíli přejde! Jsem ráda, že i přesto, že jsem s tím chtěla několikrát v dětství seknout, jsem to nikdy neudělala!



6 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Miluju hru na klavír! Strašně moc! :)
Ale hrát bohužel neumím :( :D

Lubica řekl(a)...

Krásny príbeh fotografií ..moc pekné hlavne tá posledná

Cookie řekl(a)...

priatelova maminka nadherne hra)

Anazuz řekl(a)...

máš krásne fotky!
Klavír je skvelý, vždy som chcela naňho hrať, ale nemám sluch a ani ma nevzali do hudobnej, hahah

Misha řekl(a)...

ACH, Kami nádhera!

Kami řekl(a)...

Já klavír taky miluju! :) Děkuju za milé pochvaly! ;)

Děkuji za respektování autorství!