sobota 9. dubna 2011

      Prague Photo festival   

Slunce svítí, kvete kvítí a ulice jsou už zase plné tváří a úsměvů. Lidé vylezli ze svých doupat a rozhodli se čelit světu. Teda alespoň mi to tak dnes přišlo, protože Pražské ulice byli lidmi přeplněné! Dneska jsem se vydala na Prague Photo festival, protože zítra končí. Vevnitř jsem nefotila, ale za to jsem si tam koupila krásnou fotku jako pohlednici! O to více jsem pak fotila venku. Stejně je Praha nádherná!






                                                                      
            Žofín...







House fire...





By:


1 komentář:

Janka řekl(a)...

Ach! Dneska jsem si zrovna říkala, jak by asi bylo krásný projít se po Praze... Ale tady bylo dneska taky krásně:-) jen se to ještě po tý sněhový nadílce moc nevzpamatovalo, teprve vylejzá první jarní kvítí. Těším se, až tu bude víc zeleno...

Děkuji za respektování autorství!